Deweloperze, wyróżnij się!

W czasach, gdy osiedla mieszkaniowe oferują zbliżone produkty (zarówno metrażami, jak i architekturą), tym, co może nadać nowe znaczenie, jest branding. Osadzenie inwestycji w konkretnym kontekście daje nam przewagę, dzięki której możemy się wyróżnić. Komunikować do konkretnej grupy nabywców. Przyciągać klimatem, który powstał wokół inwestycji.

Dziś nie wystarcza już sam dobry produkt – zwłaszcza gdy podobnych ofert jest wiele. Dużym wyzwaniem rynku jest generyczność nazw. Operują one w znacznej mierze pewną skończoną pulą określeń, co wprawdzie nie jest złe – gdyż buduje jednoznaczne skojarzenia, to jednak nie pozwala wyróżnić się na tle konkurencji.

Poszukiwanie mieszkania jest procesem bardzo złożonym. To nie tylko obietnica określonej lokalizacji, metrażu czy układu. To przede wszystkim to, jak będziemy żyć, jak będą kształtować się sąsiedzkie relacje. To w dużej mierze wyobrażenie o swoim życiu. Odpowiednio zaprojektowany branding pozwala docelowym klientom utożsamiać się z marką – i być tym wyróżnikiem, który nie tylko przyciągnie uwagę, ale zatrzyma na dłużej. System identyfikacji wizualnej nie musi zatem podobać się właścicielowi firmy czy przedstawicielowi działu sprzedaży – ma przede wszystkim działać na grupę docelową.

Case: Stacja Wola

Projektując osiedle zlokalizowane na Woli, na tapet wzięliśmy lata 90. Dogodne położenie, jakim cechuje się inwestycja, jest dużym atutem dla  młodych warszawskich wannabe – ludzi, którzy budują swoje życie w ścisłej symbiozie z miastem. Łączy ich urodzenie w latach 90. – i z tego właśnie uczyniliśmy wyróżnik osiedla. Do obranej strategii dobraliśmy szereg narzędzi, m.in. podcasty, gazetę osiedlową, relacje z opiniotwórcami Woli i influencerami czy szkolenia dla działu sprzedaży. Dziś Stacja Wola jest jedną z najlepiej sprzedających się inwestycji na Woli.

Marki osiedli są do siebie niekiedy podobne, dlatego tak ważne jest, żeby wyróżnić się na rynku. Pomożemy Ci to zrobić – zbudować markę Twojej inwestycji i ją wypromować – na każdym etapie projektu. Zapraszamy do pobrania oferty dla deweloperów.

Martyna Hliwa
PR Manager - Prowadzi projekty z zakresu PR, content marketingu i custom publishingu. Pisze artykuły, redaguje magazyny wewnętrzne, czuwa nad korektą. Uwielbia szukać podwójnych spacji i przecinków w niewłaściwych miejscach. Prywatnie – miłośniczka literatury faktu.
Posts created 4

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top