NASZE RAPORTY I ANALIZY:
Raport medialny przygotowany wspólnie z PSMM. Analiza sentymentu i tematów dot. koronawirusa w polskich mediach do 12.03.
Analiza dyskursu trzech głównych stacji TV w dniach 13.03 – 16.03
MUST READ:
Raport DDB o reklamie i rynku reklamy w czasach zarazy.
Mediacom: koronawirus a branża reklamowa (raport w pierwszym tygodniu „#stayathome”
Nielsen: analiza wpływu pandemii na rynek FMCG i handel detaliczny
Raport Edelmana: barometr zaufania w odniesieniu do epidemii Koronawirusa.
Komentarz Natalii Hatalskiej: szybka analiza, co się może wydarzyć
MEDIA O NASZYCH RAPORTACH:
- https://visegradinsight.eu/temper-fear-with-reason-coronavirus-fake-news/
- https://publica.pl/teksty/jablonska-fakty-zamiast-leku-67007.html
- https://biznes.interia.pl/artykul-sponsorowany/news-ponad-milion-publikacji-o-koronawirusie,nId,4393169
- https://nowymarketing.pl/a/25535,infake-owany-news-koronawirus-w-pilkarskim-internecie
- https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koronawirus-publikacje-media-internet-jak-korzystac-z-mediow-fake-newsy-o-koronawirusie-lista
- https://www.bankier.pl/wiadomosc/10-fake-newsow-o-koronawirusie-ktore-kraza-po-sieci-7838081.html